Connect with us

LIFESTYLE

Ushqimet më të mira për të mbajtur tensionin nën kontroll

Published

on

Një nga këshillat më të vyera që mund të japë një mjek kundër uljes së tensionit është zbatimi i një regjimi më të shëndetshëm ushqimor. Ky i fundit përbëhet nga fruta dhe perime, drithëra të plota, peshk, shpendë, legume, arrorë dhe produkte bulmeti me pak yndyrë.

Barishtet

Sipas të dhënave konsumi i kripës rrit etjen dhe bashkë me të edhe tensionin e gjakut. Hani më shumë barishte si spinaq, brokoli apo lakra për të marrë më shumë kalium. Ky mineral largon kripën e tepërt nga organizmi dhe qetëson enët e gjakut.

Frutat e pyllit

Frutat e pyllit janë të pasura me përbërës natyralë që lehtësojnë punën e enëve të gjakut. Këto përbërës i zgjerojnë ato dhe qarkullimi i gjakut është më i lehtë.

Kosi

Kosi me pak yndyrë ofron shumë kalcium për organizmin. Ai qetëson enët e gjakut dhe i qetëson ato kur nevojitet.

Peshku

Salmoni, sardelet dhe skumbria janë të pasura me acide yndyrore omega-3, sipas informacioneve. Këto acide përmirësojnë shëndetin e zemrës dhe ulin tensionin e gjakut.

Farat

Farat e linit, të kungullit apo lulediellit mund të përfshihen në sallata, kos apo tërshërë. Ato janë shumë të mira për tensionin e gjakut sepse përmbajnë magnez.

Tërshëra

Ky drithë është i pasur me fibër që mban tensionin e gjakut nën kontroll. Për më tepër, tërshëra rekomandohet edhe kundër mbipeshës.

Panxhari

Pirja e dy gotave me lëng panxhari dhe molle e ul tensionin sistolik të gjakut në pak orë. Panxhari dhe gjethet e tij janë shumë të pasur me kalium, një mineral i dobishëm për zemrën. Rekomandohet ta përfshini në sallata të ndryshme.

Hudhra

Përbërësit natyralë të hudhrës zgjerojnë enët e gjakut dhe e ndihmojnë zemrën të kryejë detyrën e saj. Hudhra është shumë e mirë për uljen e tensionit të gjakut.

LEXONI EDHE KËTË:  Pastrimi i duarve dikur ishte këshillë kontroverse mjekësore

Fistikët

Këto arrorë janë plot me yndyra të shëndetshme që i bëjnë mirë zemrës. Fistikët janë shumë efikase në uljen e tensionit të gjakut.

Shega

Lëngu i shegës është i pasur me fibër dhe shumë minerale që mbajnë nën fre tensionin e gjakut. Ky frut i bën shumë mirë zemrës por edhe sistemit tretës.

Vaji i ullirit

Ky vaj është plot e për plot me antioksidantë që ruajnë elasticitetin e enëve të gjakut. Përdorimi i përditshëm i vajit të ullirit është një zgjedhje e mençur në dobi të shëndetit.

Legumet

Qiqrat, thjerrëzat, fasulet ndihmojnë në uljen e tensionit të gjakut. Për më tepër, ato janë të pasura me fibër dhe shmangin sëmundjet koronare.

Çokollata e zezë

Çokollata e zezë përmban antioksidantë që zgjerojnë enët e gjakut. Në këtë mënyrë ato ulin tensionin e gjakut.

Masa shtesë kundër tensionit të gjakut

Përpos regjimit të shëndetshëm, njeriu duhet të humbasë në peshë, të kryejë aktivitet fizik dhe të marrë medikamentet që rekomandohen nga mjeku./AgroWeb

35
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

op/ed

Kosovë/Shqipëri

LIFESTYLE

KURIOZITETE