featured

Кефирот има повеќе пробиотици од јогуртот

Јогуртот е познат по своите хранливи материи како што се калиум, фосфор, рибофлавин, јод и цинк. Сепак, постои еден млечен производ кој го надминува јогуртот по количина на пробиотици, а тоа е кефирот. Кефирот, како ферментиран млечен производ, има значителни здравствени придобивки. Освен што го подобрува здравјето на цревата, имунолошкиот систем и дигестивниот тракт, кефирот има ниска содржина на лактоза, антибактериско дејство и поволно делува на нивото на холестерол во крвта.

Исто така, придонесува за подобра контрола на шеќерот во крвта и делува против високиот крвен притисок.

Ги зајакнува коските

Кефирот е богат со калциум и витамин К2, кои се клучни за одржување цврсти коски и заштита од скршеници. Студија од 2018 година покажа дека витаминот К2 е клучен за формирање на нови коски и спречување на деградација на коските, што значително го намалува ризикот од фрактури.

Го смирува дигестивниот систем

Пробиотиците присутни во кефирот ги смируваат дигестивните проблеми и помагаат во одржување на деликатната рамнотежа на микробите во цревата. Неодамнешните студии докажаа дека потрошувачката на пробиотици може значително да ги намали симптомите на гастроезофагеална рефлуксна болест, како што се металоиди, гадење и болки во стомакот.

Го ублажува стресот

Конзумирањето кефир може позитивно да влијае на намалување на анксиозноста. Истражувањето објавено во списанието „Молекуларна психијатрија“ покажа дека здравата рамнотежа на цревните бактерии го промовира производството на хормони за добро чувство, како што е серотонин, кој може да го намали нивото на стрес.

Кефирот се препорачува за консумирање во поголеми количини, речиси до 1,5 литри дневно, а полесно се вари од млекото, останувајќи пократко во стомакот.